ПЛАН РАДА УЧЕНИЧКОГ ПАРЛАМЕНТА
Чланови Ученичког парламента су донели одлуку да током школске 2016/2017. године одрже четири (4) седнице.
План рада
Време | Програмски садржај |
I СЕДНИЦА почетак септембар |
1. Усвајање Пословника о раду Ученичког парламента 2. Избор руководства Парламента: - Избор председника парламента - Избор заменика председника парламента - Избор записничара парламента 3. Предлагање чланова за учешће у раду других органа Школе
4. Усвајање Плана рада ученичког парламента 5. Предлог активности у току Дечије недеље 6.Давање мишљења и предлога о плану културних активности у школи ( нпр. Игранке, маскенбали, биоскоп...) 7. 4. Давање предлога у спровођењу спортских активности у школи |
II СЕДНИЦА новембар |
1. Давање предлога Тиму за културу о организацији последњег наставног дана у првом полугодишту 2016 /2017. 2. Разматрање реализације и давање предлога организације ваннаставних активности 3. Давање мишљења о примени Правилника о безбедности ученика 4. Давање мишљења и разговор о успеху на првом кварталу |
III СЕДНИЦА март |
1. Разматрање односа међу ученицима и атмосфере у школи. Давање предлога мера за њихово унапређење. 2.Преузимање и расподела задужења и задатака поводом обележавања Дана школе (23.март) 3. Давање предлога за унапређење школског простора 4. Давање мишљења и предлога о уџбеницима за наредну школску годину 5. Давање мишљења и разговор о успеху на трећем кварталу |
IV СЕДНИЦА мај |
1. Давање предлога о организовању матуре 2. Давање мишљења о ђаку генерације 3. Давање предлога о слободним активностима за следећу школску годину Евалуација рада Ученичког парламента и давање мишљења и предлога активности за наредну школску годину у циљу још ефикаснијег рада Парламента. |
НАПОМЕНА:
Иако су планиране 4 седнице током школске године, могуће је одржавање и више од планираних, уколико за то буде било потребе.
КоординаторУченичког парламента
Александар Коцкар